2011. február 5., szombat

Száva

Lezárult Cseresznyevirág Száva játéka és a posta is jól vizsgázott, mert Timi (Timi-ládikája)
szólt, hogy megkapta a csomagomat, így most már mutatom nektek is.
Kedves Timi, örülök, hogy tetszik, viseld egészséggel. :)


Megérkezett az én Szávám is, nagyon tetszik. :)
Kedves Csilla nagyon szépen köszönöm.
Mivel nincsen még blogod, hivatkozni nem tudok, így a képre
ráírtam a neved, remélem nem haragszol érte :),
és nagyon remélem, hogy mihamarabb üdvözölhetünk a blogosok körében.

Cseresznyevirág köszönöm a játékot és a medál mintáját! :)

7 megjegyzés:

Cseresznyevirág írta...

Orülök, hogy mindkét ékszer célbaért! :-) Nagyon szépek! Köszönöm, hogy velem játszottál! Várlak máskor is!

Sviro (Ildi) írta...

Milyen gyönyörű mindkettő! Eszembe nem jutott kicserélni a swarikat teklára, de nekem pl. így sokkal jobban tetszik!

Edit írta...

Gyönyörű mindkettő!!!!! :-)

NemVal írta...

Nagyon szépek!

Magdi írta...

Mindegyik ékszer nagyon szép!!

Tímea írta...

Nagyon szépet kaptál, és én nagyon szépet kaptam. :))))

Zsófy írta...

Gyönyörűeket készítettél!nézz be hozzám van egy kis meglepi:)
http://zsofygyongyei.blogspot.com/2011/03/dijakat-kaptam.html