2011. január 23., vasárnap

Díjat kaptam :)


Nagyon köszönöm az elismerést Veronikának és Almadának. :)

A díjra vonatkozó szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

A hét dolog magamról:

1. Nagyon szeretem a családomat, örülök, hogy vannak nekem.
2. Gyöngyfüggő vagyok.
3. Szeretem a tavaszt.
4. Táska és cipőmániás vagyok.
5. Szeretek kirándulni és olvasni.
6. Kedvenc színeim: lila, kék, zöld, mályva, türkiz.
7. Szeretem a gyertyákat, illóolajokat.

Az én választottjaim: Kera, Batorba, Cimbilimbi, Cseresznyevirág, Jutka, NemVal, Rozetta.

9 megjegyzés:

batorba írta...

Nagyon szépen köszönöm neked!:-)))

Cimbilimbi írta...

Köszönöm Ildikó, örülök, hogy megkaptam, és büszke, hogy tőled :)

Renáta írta...

Gratulálok!

Timike írta...

Gratulálok.

Artemis írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat és egyúttal gratulálok is!
Puszi, Rozetta :)

MELI-BEADS írta...

Gratula Ildikó!

Timike írta...

Most megleplek de én is szeretnék átadni neked egy dijat, kérlek látogass el hozzám.

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Gratulálok a díjaidhoz! Megérdemelted, nagyon szépeket készítesz!!

Ládikó írta...

Köszönöm a gratulációkat, aranyosak vagytok. :)
Batorba, Cimbilimbi, Rozetta nektek meg nagyon szívesen. :)