2010. december 29., szerda

Gyöngyzug, adok-kapok és Kera ajándékok :)

Elnézést kérek, amiért kicsit megkésve mutatom nektek az ajándékokat, amiket
kaptam az ünnepek előtt.
Nagyon tetszik mindegyik. :)
Köszönöm szépen.

Kerától kaptam ezt a csodás kis csomagot :)
melyet a csak úgy játékán nyertem meg.
Köszönöm szépen, imádom. :)


A gyöngyzug játékban Zsannitól kaptam ajándékot.
Nagyon tetszik köszönöm szépen. :)


Timel karácsonyi adok-kapok játékában Timikétől (Csillagporta) kaptam ajándékot,
mégpedig ezt a csodás kis szettet. Köszönöm szépen.
Kicsit keringett a postán, de végül szerencsésen landolt nálam. :)

3 megjegyzés:

POÉ írta...

Csodásak az ajándékaid , békés ünnepeket kívánok !!

Cimbilimbi írta...

Gyönyörűek! Milyen hasonló a hangulata a két szettnek :) A Kera-csomagért sárgulok kicsit...

Cseresznyevirág írta...

Mind csodálatos! :-)