2010. október 2., szombat

PIF2


Ismét jelentkeztem Pif játékra!
Ezúttal Cimbilimbinél, Krisztánál és Évinél.
A szabályok értelmében én is meghirdetem a játékot!


A szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.

3. A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

4 megjegyzés:

Ágota írta...

Ha lehetne én szívesen jelentkeznék. A játék már él nálam, javítom a kiírást hozzá.

Lara írta...

Megsezretnem ragadni a lehetoseget h jelentkezek. :)

Zsófy írta...

Én is jelentkezek harmadiknak ha még lehet:)Máris kiteszlek!

Ládikó írta...

De jó, már meg is van a 3 jelentkezőm! :-) Megkereslek benneteket e-mailben. Köszi lányok!